Vývoj a výroba elektronických zařízení, automobilová diagnostika.

ECU Diagbox - adaptéry pro řídící jednotky

Modulární systém ECU-daigbus slouží k propojování řídících jednotek z automobilu mezi sebou a přivedená napájecího napětí se simulací zapnutí klíčku zapalování a možnosti připojit diagnostický přístroj na diag. zásuvku EOBD.

Výhody přístroje:

  • Napájení možné přivést z externího síťového zdroje, zapalovače automobilu nebo akumulátoru.
  • Modulární systém umožňuje spojování jednotlivých bloků za sebe a případně připojit konkrétní specifické adaptéry.
  • V celé šířce řetězce je k dispozici napájení (svorka 30, 15 a 31), datové vedení K-line a CAN-BUS.
  • Kvalitní provedení konektorů s použitím originálních koncovek a odolných vlnovců.

Modulární systém ECU-diagbus
Modulární systém ECU-diagbus

Hlavní použití ECU-diagbus je pro testovací účely spojení řídících jednotek a diagnostických přístrojů nebo speciálního servisního vybavení v „laboratorních“ podmínkách.

Modul BASIC

Mezi nezbytné moduly patří základní modul BASIC zajišťující napájení celého modulárního. Neméně důležitou částí je i diagnostické připojení s konektorem EOBD, spínač zapalování a zdířky pro napájení. Uvnitř modulu je i tavná pojistka F2A, která je přístupná po rozšroubování krabičky. Z obou stran jsou zrcadlové konektory CANON9 (samec a samička), které jsou přímo propojeny a zároveň jsou na ně vyvedeny všechny základní signály (napájení svorky 15,30,31, diagnostické K-line a datové vedení CAN-BUS).

ECU diagbox - základní modul
ECU-diagbus - základní modul BASIC

Použité signály

  • Napájení BAT – svorka 30 (stálé napětí)
  • Napájení GND – svorka 31 (kostra)
  • Napájení IGN – svorka 15 (napětí po zapnutí klíčku)
  • Diagnostické vedení K-line
  • Datové vedení CAN-BUS (svorka CAN-H, CAN-L)

Adaptér VW-EDC15

Adaptér tvoří kabelové spojení opatřené na jednom konci konektorem CANON9-M (samec) a na druhém konci 81 pinovým konektorem řídící jednotky.

ECU diagbox - adaptér EDC15
ECU diagbox - adaptér EDC15

Použité signály

  • Napájení BAT – svorka 30 (stálé napětí)
  • Napájení GND – svorka 31 (kostra)
  • Napájení IGN – svorka 15 (napětí po zapnutí klíčku)
  • Diagnostické vedení K-line

Adaptér VW-EDC16

Adaptér tvoří kabelové spojení opatřené na jednom konci konektorem CANON9-M (samec) a na druhém konci 94 pinovým konektorem řídící jednotky.

ECU diagbox - adaptér EDC16
ECU diagbox - adaptér EDC16

Použité signály

  • Napájení BAT – svorka 30 (stálé napětí)
  • Napájení GND – svorka 31 (kostra)
  • Napájení IGN – svorka 15 (napětí po zapnutí klíčku)
  • Diagnostické vedení K-line
  • Datové vedení CAN-BUS (svorka CAN-H, CAN-L)

Adaptér napájecí CON-CL

Napájecí adaptér CON-CL slouží k připojení k napájení prostřednictvím zapalovačové zásuvky v automobilu nebo na externím zdroji. Uvnitř koncovky je také umístěná trubičková pojistka F5A 6x30mm přístupná po odšroubování špičky konektoru.

ECU diagbox - adaptér napájecí CON-CL
ECU diagbox - napájecí adaptér CON-CL

Další adaptéry a moduly

Další moduly jsou na objednání. Mezi ně patří: modul Gateway, Panelu přístrojů, Airbagu, ABS/ESP, el. servořízení, modul sloupku řízení,…

ECU diagbox - Další adaptéry
Další adaptéry a moduly na objednání...

Dokumenty ke stažení

ECU diagbox - návod k použití (PDF 930kB)

23.2.2021 Jiří Blecha