• VYHLEDAT
Vodič autokabel SILIKON 0,75mm2 žlutý
Vodič autokabel SILIKON 0,75mm2 žlutý
Tester zásuvky a zástrčky přívěsu
Tester zásuvky a zástrčky přívěsu
  • KONTAKT
Ing.Jiří Blecha
JB-Elektronik
Na Klínku 305
530 06 Pardubice
ČR
IČ: 75582309
DIČ: CZ8407183323
Telefonní spojení
732322318
Email
info (zavinac) jb-elektronik.cz
Bankovní spojení
Fio
2500944322/2010
Měřící sondy, převodníky

Převodník střídy na napětí verze C (5-24V)

Převodník střídy na napětí verze C (5-24V)
Měřící přípravek pro přímé zobrazení střídy signálu PWM na obrazovce osiloskopu nebo voltmetru. PWM 5-24V 0÷100%->0÷1V. Verze C s přepínačem ON-OFF a kablíky.
Výrobce JB-Elektronik
Dostupnost Skladem
Záruka 24
Kód položky M-D2Vconv-C
Cena bez DPH 1 022,31 CZK
DPH 21 %
Cena s DPH 1 237,00 CZK
ks
  • Podrobný popis

Převodník střídy na napětí verze C (5-24V)

D2VCONV je převodník střídy na napětí pro měřící účely v automobilové diagnostice. Slouží pro jednoduché přímé zobrazení střídy PWM signálu na obrazovce osciloskopu bez nutnosti odečítat střídu signálu pomocí časových značek a není třeba použít rychlou časovou základnu.
Rychlé přímé zobrazení střídy signálu na osciloskopu

Technické údaje

  • vstupní signál o jmenovité amplitudě 5V až 24V
  • vstupní impedance 2kOhm
  • pro vstupní impedanci měřícího přístroje větší než 500kOhm
  • časová odezva max. 100ms
  • převod 0÷100% -> 0÷1V
  • přesnost převodu 10%
  • pracovní teplota 5÷40°C
  • vypínač ON-OFF
  • BNC konektory na krátkém kabelu
  • rozměry 69x18x17mm (D x Š x V) Převodník převádí střídu (0÷100%) vstupního PWM(pulsně-šířková modulace) signálu na napěťovou úroveň (0÷1V). Převodník pracuje pouze pro kladnou polaritu signálu. Výstupní úroveň je definovaná převodem 1V/100%.

    Připojení

    Přípravek se zapojuje mezi měřící přístroj a přívodní signálový kabel (sondu) pomocí BNC-F a BNC-M konektorů. Stínění vstupního a výstupního konektoru je propojeno. Pro správný převod nesmí vstupní signál obsahovat stejnosměrnou složku

    Příklad použití

    Převodník lze použít všude tam, kde je třeba měřit střídu signálu PWM. Většinou se jedná o signál řídící výkonové akční členy(proporciální ventily a podobně). Při hledání závad na celém systému je třeba rozlišit příčiny od následků.
    • Řízení tlaku paliva v railu (systém Common-rail)
    • Řízení tlaku v sání (přeplňovaný motor)
    • EGR - recirkulace výfukových plynů
    • Řízení počátku vstřiku (TDI motory s rotačním čerpadlem EDC)
    • Akční členy ovládané PWM signálem (ventilátor chlazení, nastavovač turbodmychadla, škrtící klapka,...)
    • Váhy vzduchu s PWM výstupem
    • Senzory s PWM výstupem
    • a další...

    Odkazy

  • Více informací zde...