V termínu 11.6.÷15.6.2018 dovolená - objednávky přijaté v tomto termínu budou odeslány po dovolené. Děkujeme za pochopení.
Diagnostické a měřící přístroje » Diagnostické přístroje » Paralelní diagnostika

Autotestery - sada testerů a emul. 12V verze

Doporučujeme
Autotestery - sada testerů a emul. 12V verze
Set autotesterů - emulátor automobilových senzorů, tester akčních členů PWM a Impulsní
Výrobce JB-Elektronik
Dostupnost Do 5-ti dnů
Záruka 24
Kód položky D-M-TESTER-SET3-A
Cena bez DPH 14 846,00 CZK
DPH 21 %
Cena s DPH 17 963,66 CZK
ks
  • Podrobný popis

Autotestery - sada testerů a emulátoru 12V verze

Obsah sady

  • Autotester M-PWM2 - tester akčních členů v režimu PWM s automatickýma módama s dvěmi výstupy (výkonový i signálový)
  • Autotester M-SP14 - emulátor senzorů v automotive s možností testu regulačních systémů (Lambda regulace, test chlazení, klimatizace,...)
  • Autotester M-IG3 - tester akčních členů v impulsním režimu s dvěmi výstupy (výkonový i signálový)
  • Sada propojovacích kabelů (měřící kabely zakončené jehličkami, zkušební kabely zakončeny plochými dutinkami)
  • Napájecí kabely (univerzální s krokosvorkami na akumulátor, kabel zakončený zapalovačovou zástrčkou do autozapalovače)
  • Napájecí zdroj 12V síťový
  • Transportní kufr
  • Podrobný návod ke všem testerům obsahující mnoho příkladů použití v češtine

M-PWM2 Autotester akčních členů v PWM řežimu

M-PWM2 je generátor signálových nebo výkonových impulsů pro zkoušku akčních členů řízených signálem PWM. Přípravek obsahuje dva výstupy. Jeden výkonový pro buzení samotných akčních členů se zapínatelnou antiparalelní diodou a druhý signálový přepínatelný 5V/12V.

Na objednávku i 12/24V verze M-PWM2-B

Levým potenciometrem se nastavuje frekvence PWM signálu v rozmezí od 10Hz do 10kHz, stupnice má logaritmický průběh. Pravým potenciometrem se nastavuje střída signálu od 0% do 100%. V automatickém módu mají potenciometry funkce nastavení parametru konkrétního automatického módu. Tlačítko uprostřed spouští generátor "stiskem zapni, stiskem vypni", dlouhý stisk nastavuje automatický mód. Indikační LED nad tlačítkem signalizuje napájení zelenou barvou, červené zbarvení signalizuje spuštění generátoru. Výstupní zdířky jsou rozděleny na signálový výstup a výkonový výstup. Trubičková pojistka T4A je umístěna uvnitř přípravku. Přípravek obsahuje 6 variabilních automatických režimů pro čištění a promazání akčních členů.

Výhody testeru M-PWM2

  • Ocejchovaná stupnice frekvence i střídy v celém rozsahu, takže uživatel vždy ví jaká hodnota frekvence a střídy signálu PWM je nastavena
  • Střída signálu nastavitelná v rozsahu 0÷100%
  • Signálový výstup s přepínatelnou amplitudou pro emulaci signálu ze snímačů s impulsním/PWM výstupem
  • Několik automatických módů
  • Testování samotného akčního členu bez nutnosti připojení k vozu a bez diagnostického přístroje
  • Podrobný návod s příklady připojení součástí

M-SP14 Emulátor sloužící k nahrazení snímačů

Tři v jednom: - senzory s napěťovým výstupem (potenciometr škrtící klapky, snímač polohy EGR ventilu, tlakový snímač MAP snímač tlaku nasávaného vzduchu, snímač hmotnosti průtoku vzduchu MAF,...) - snímače teploty (termistor) o hodnotě 100Ohm÷10kOhm nebo 1kOhm÷100kOhm (snímač teploty chladící kapaliny, nasávaného vzduchu, paliva) - odporová dekáda 100R - 1k - 10k - 1M (přes čtyři dekády 100R ÷ 1M Ohm) Emulátor se připojuje místo snímače. případně do obvodu tak,aby mohlo provést test nebo korekci. Nahrazením snímače lze odhalit vadu nahrazovaného snímače případně zjistit reakce elektroniky motoru na změnu hodnoty simulované veličiny. Možnost jako přímá náhrada za V.A.G.1630

M-IG3 Autotester akčních členů v impulsním řežimu

Tester akčních členů M-IG3 je generátor signálových a výkonových impulsů pro zkoušku indukčních cívek, zapalovacích modulů, benzínových/LPG/CNG vstřikovačů a některých akčních členů řízených signálem PWM. Přípravek obsahuje dva výstupy. Jeden výkonový pro buzení samotných akčních členů a druhý signálový pro zkoušku zapalovacích modulů se zesilovačem. Levým potenciometrem se nastavuje frekvence impulsů v rozsahu 3÷100Hz, pravým dobu impulsu (v rozsahu 0÷10ms). Režim PWM se volí otočením levého potenciometru do pravé krajní polohy 100Hz(PWM), pak pravý potenciometr nastavuje střídu signálu. Tlačítko START/STOP spouští generátor impulsů. Indikační LED nad tlačítkem signalizuje napájení zelenou barvou, červené záblesky signalizují činnost generátoru. Zdířka GND je záporný pól zdroje, +12V kladný pól zdroje, OUT je výkonový výstup spínaný k nule (tzv. otevřený kolektor), SIGNAL je výstup obdélníkového průběhu (push-pull výstup). Přepínač "Signálový výstup" slouží k volbě neinvertovaného nebo invertovaného signálu na výstupu SIGNAL. Trubičková pojistka T4A je umístěna uvnitř přípravku. Přípravek je vhodné napájet ze zdroje stejnosměrného napětí 12V (12/24V M-IG3-B) dimenzovaný na proud zkoušeného akčního členu. Případně lze přípravek napájet z automobilového akumulátoru o jmenovitém napětí 12V.

Výhody testeru M-IG3

  • Ocejchovaná stupnice frekvence i doby pulsu v celém rozsahu, takže uživatel vždy ví jaká hodnota frekvence a doba pulsu(střída) signálu je nastavena
  • Signálový výstup s funkcí inverze PWM signálu
  • Testování samotného akčního členu bez nutnosti připojení k vozu a bez diagnostického přístroje
  • Podrobný návod s příklady připojení součástí
Možno zkoušet akční členy:
  • Indukční cívky
  • Zapalovací moduly se zesilovačem
  • Benzínové, LPG, CNG vstřikovače
  • Akční členy v režimu PWM (pouze 100Hz PWM)
Další informace zde...